رضایت قلبی شما از خرید، آرزوی ماست
در این بخش شرایط استرداد محصول یا محصولات خریداری شده از خانه هنر مریمی همراه با راهنما درج شده است. لطفا راهنمای این بخش را با دقت مطالعه و مراحل را گامبهگام دنبال کنید.
مراحل استرداد محصول
- ارسال درخواست استرداد طی ۲۴ ساعت بعد از دریافت مرسوله (همراه با دلیل استرداد)
- بررسی درخواست توسط کارشناسان (حداکثر ۲۴ ساعت بعد از ارسال درخواست استرداد)
- بستهبندی محصول یا محصولات مورد نظر طبق راهنما (بعد از پذیرش درخواست استرداد)
- ارسال مرسوله طبق راهنما (حداکثر ۷ روز بعد از پذیرش درخواست استرداد)
- دریافت و بررسی مرسوله ارسال شده
- ارسال مجدد یا واریز وجه به حساب شما
راهنمای درخواست و استرداد محصول
مهلت ارسال درخواست استرداد محصول یا محصولات خریداری شده، ۲۴ ساعت بعد از دریافت مرسوله از مامور پست یا پیک میباشد.
مهم
- ارسال شماره سفارش، تاریخ سفارش، نام و نامخانوادگی، شماره تلفن همراه و دلیل استرداد همراه با ضمیمههای مورد نیاز، جهت بررسی کارشناسان الزامی است.
- بعد از گذشت مهلت درخواست استرداد، خانه هنر مریمی هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خسارات وارده یا نارضایتی شما بهعهده نخواهد داشت.
- درخواست خود را از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره ۰۹۳۸۴۷۵۰۰۴۹ ارسال نمایید.
۱- محصول اشتباه : چنانچه محصول یا محصولات دریافتی با محصول یا محصولات خریداری شده توسط شما متفاوت است، از محصول یا محصولات اشتباه عکس یا ویدئو تهیه و موضوع را طبق زمانبندی تعیین شده، حداکثر طی ۲۴ ساعت بعد از دریافت مرسوله به ما اطلاع دهید.
۲- آسیب دیدگی : در صورت مشاهده آسیب دیدگی بعد از دریافت مرسوله، برای جبران خسارات وارده به خانه هنر مریمی، سریعا به شرکت حمل کننده (پست) مراجعه و صورتجلسه کتبی آسیب دیدگی هنگام حمل دریافت کنید، و از صورتجلسه و محصول یا محصولات آسیبدیده عکس و ویدئو تهیه و موضوع را طبق زمانبندی تعیین شده، حداکثر طی ۲۴ ساعت بعد از دریافت مرسوله به ما اطلاع دهید.
۳- دلایل شخصی : دلایل شخصی شما برای ما قابل احترام است، چنانچه به هر دلیل از محصول یا محصولات خریداری شده رضایت ندارید، موضوع را طبق زمانبندی تعیین شده، حداکثر طی ۲۴ ساعت بعد از دریافت مرسوله به ما اطلاع دهید.
۴- سایر دلایل : چنانچه استرداد بنابر دلایل پیشبینی نشده در این راهنما میباشد، موضوع را طبق زمانبندی تعیین شده، حداکثر طی ۲۴ ساعت بعد از دریافت مرسوله جهت بررسی به ما اطلاع دهید.
بعد از ارسال درخواست استرداد منتظر بررسی و نظر کارشناسان باشید.
پروسه استرداد، باتوجه به دلایل
۱- محصول اشتباه : ارسال درخواست توسط شما > بررسی درخواست توسط کارشناسان > اعلام نتیجه بررسی > بستهبندی و ارسال توسط شما > دریافت مرسوله > ارسال محصول یا محصولات صحیح برای شما
۲- آسیب ظاهری : ارسال درخواست توسط شما > بررسی درخواست توسط کارشناسان > اعلام نتیجه بررسی > ارسال مجدد محصول یا محصولات آسیبدیده برای شما
۳- دلایل شخصی : ارسال درخواست توسط شما > بررسی درخواست توسط کارشناسان > اعلام نتیجه بررسی > بستهبندی و ارسال توسط شما > دریافت مرسوله > کسر هزینه پست و واریز وجه بهحساب شما
۴- سایر دلایل : ارسال درخواست توسط شما > بررسی درخواست توسط کارشناسان > اعلام نتیجه بررسی براساس دلیل استرداد
- محصول یا محصولات مورد نظر را با همان شرایط اولیه که از مامور پست یا پیک دریافت کردید، بستهبندی کنید.
- ترجیحا از بستهبندی اصلی که از مامور پست یا پیک دریافت نمودهاید استفاده کنید.
- در مواردی که دلیل استرداد آسیب دیدگی محصول یا محصولات میباشد، حتما صورتجلسه کتبی شرکت حمل کننده را همراه با محصول یا محصولات برای ما ارسال کنید.
- بعد از اطمینان از بستهبندی مناسب، مرسوله را به آدرس اعلام شده توسط کارشناسان ما ارسال کنید.
- در زمان ارسال حتما کدرهگیری مرسوله را دریافت و برای کارشناسان ما ارسال کنید.
محصول یا محصولات باید بدون آسیبدیدگی بهدست ما برسند، جبران خسارات وارده به محصول یا محصولات آسیبدیده در مسیر استرداد بهعهده مشتری است.
ارسال مجدد یا واریز وجه بهحساب شما، طی ۷۲ ساعت انجام خواهد شد.
توجه
- ارسال مجدد به همان آدرس اعلام شده در سفارش انجام خواهد شد و مشمول هیچ هزینهای نخواهد بود.
- واریز وجه بهحساب خریدار (سفارش دهنده) انجام خواهد شد.
- امکان واریز وجه بهنام افراد ثالث وجود ندارد.